harleymira

lite saker som har hänt under dagarna;)

Publicerad 2011-08-10 23:17:01 i Allmänt

varit mkt med kommpisar och ridid varge dag vart på stan:) handlade saker på rean med Emelie köpte en rå snygg tröja och lite annat. men dem sista dagarna har jag inte haft tid att vara inne på bloggen har varit masser med hästen.och kompisar på fredag ska  jag rida till vattnet med hästen och några andra kompisar som har en sommar stuga vid pappa dom tar ditt hästarna på sommaren och då rider vi väldigt mkt. äntligen ska vi rida till vattnet. de har jag längtat till så då kommer jag lägga ut massa foton på mig och hästen det ska bli rå kul skriver mer imorgon ska se på film nu:) /Fanny och Harley

Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2011-08-18 16:29:50

Gud vad fin bloggen du har gjort så STOLT över dig bästavän :DDD <3333333333

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela