harleymira

hej:) -fanny & harley

Publicerad 2012-01-07 17:27:19 i Allmänt

Hej! är så ledsen har inte kunat  rida millie eller varken kunna köra harley men snart ska de allt bli när hovslagaren kommer han kommer till veckan då ska jag att rida igång mille. :) idag har jag varit på bervik och köpt en present till Emelie för hon fyller år i möra så kanke åker till henne imorgon och lämnar presenten .:) sen köpte jag två låder till min hund hugo det ska vara till hans godisar mat och kopel och täcken till honnom så nu har jag gjor i årdnig de sen gick jag utt på en promenad med hugo till skogen de vad då jag fick ett sms av hovslagaren sen när vi hade gott en bitt så kom min bror jonas i bilen sen så gick vi hem efter en timme och fikade sen gick jag utt o mocka och sen borstade lite på hästarna sen hjälpte jag pappa sen åkte vi och hämta min syra michaela uppe vid bussen hon kom´från stan ja och sen hände det inte så mycket men vi kanke hörs imöra då hejdå alla blogg läsare fanny&harley :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela